google-site-verification=AYEH3jS1CpnwopPI62Noqt7b9SJmXVOu10smnaCGcEI

پالت سایه ناتی هدی بیوتی | HUDA BEAUTY Naughty Nude Eyeshadow Palette

دارای 18 رنگ شاین، مات و جذاب، با پیگمنت و ماندگاری بالا, سایه نایتی نود

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
شما می‌توانید با  ارسال پیام در ایمیل یا واتساپ آنلاین با ما تماس بگیرید.
شماره تماس با واتساپ


۰۹۱۲۶۳۶۲۱۴۹
آدرس ایمیل
فرق بین ایمیل و جیمیل چیست-ایمیل رایگان بهتره یا اختصاص-پارس دیتا

infoatrnafas@gmail.com
شماره تماس با فروشگاه


۸۸۱۰۵۳۵۱
خرید محصولات  یک میلیون تومان به بالا ارسال رایگان می باشد

فروشنده: فروشگاه نفس
آماده ارسال ناموجود
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • ویژگی ها: دارای 18 رنگ مات و ش... پیگمنت بالا بدون ریزش بافت نرم و مخملی تناژ رنگی سرد و گرم دارای رنگ‌های قهوه‌ا... دارای یک آینه بزرگ و... فاقد مواد حساسیت زا فاقد تست حیوانی

سایه ناتی هدی بیوتی پالتی پرکاربرد و محبوب است که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا به خود جذب کرده و دارای 18 رنگ با تناژ سرد و گرم است که 9 رنگ موجود مات و 9 رنگ دیگر شاین دار هستند و برای افرادی که به آرایش با رنگ‌های نود و نسبتا تیره علاقه دارند بسیار کاربردی است. دارای پیگمنت و رنگدانه‌های بالا بوده و هیچگونه ریزشی زیر چشم ندارد؛ رنگ‌های نود آن بسیار کاربردی و پراستفاده است و برای استفاده شخصی و حرفه‌ای کاملا مناسب می‌باشد و ماندگاری بالایی دارد به گونه‌ای که در طولانی مدت رنگ و پیگمنت خود را حفظ می‌کند. تناژ رنگی نارنجی، قهوه‌ای و صورتی در این پالت موجود می‌باشد.

پالت سایه هدی بیوتی از مشهور ترین و باکیفیت ترین پالت سایه های لاله رخ است که با استقبال همیشگی آرایشگران و مشتریان عادی مواجه بوده است. دلیل محبوبیت این پالت ها رنگ بندی بی نظیر، پیگمنت رنگ عالی، ماندگاری مناسب و کاربردی بودن رنگ های پالت ها است.

هدی کتان از تاثیر گذار ترین بانوان در صعنت میکاپ است و نه تنها در خاورمیانه، بلکه در جهان شهرت بسیاری دارد. او در اینستاگرام دنبال کنندگان بسیاری دارد و تقریبا هرکسی به میکاپ علاقه داشته باشد او را میشناسد! هدی کتان توانسته در لاین بی نقص آرایشی خود کرم پودر بسیار عالی، خط چشم، رژلب های زیبا و پالت سایه های جذابی را تولید کند.

پالت سایه ناتی نود از رنگ های بسیار جذابی تشکیل شده و نه تنها رنگ های نود، بلکه رنگ های شیمری و براق وجود دارد که برای استفاده محدودیتی ندارید و می‌توانید با ترکیب آنها رنگ های شگفت انگیزی خلق کنید. پالت سایه ناتی نود رنگ هایی خنثی و قهوه ای رنگ دارد البته در کنار آنها صورتی، رزگلد، طلایی و بنفش شیمری وجود دارد که جلوه ای بی نقص بر پلک های شما خواهد ساخت.

ویژگی ها
دارای 18 رنگ مات و شاین
پیگمنت بالا
بدون ریزش
بافت نرم و مخملی
تناژ رنگی سرد و گرم
دارای رنگ‌های قهوه‌ای، نارنجی و صورتی
دارای یک آینه بزرگ و کاربردی
فاقد مواد حساسیت زا
فاقد تست حیوانی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
C7vVxQ